Siirry sisältöön

Asiakastyytyväisyyslomake

"*" näyttää pakolliset kentät

1. Kun valitset markkinointiin ja median hallintaan yhteistyökumppania, miten tärkeää on kumppanin brändi ja kumppanin yhtiön koko?*
2. Kun valitset markkinointiin ja median hallintaan yhteistyökumppania, miten tärkeä rooli on henkilökohtaisella neuvonnalla ja opastuksella?*
3. Kun valitset markkinointiin ja median hallintaan yhteistyökumppania, miten tärkeä rooli on kustannuksilla?*
4. Minkä yleisarvosanan annat tuotteidemme ja palveluidemme laadusta?*
5. Miten mielestäsi yhtiömme myyntineuvottelija onnistui hakiessaan kanssanne yhteistyötä ja miten hän onnistui tyydyttämään tarpeenne median ja markkinoinnin haasteissa?*
6. Kuinka todennäköisesti suosittelet toimintaamme ja yritystämme muille?*

Saatamme nauhoittaa Ludialta lähteviä puheluita koulutus- ja laaduntarkkailutarkoituksiin.