Siirry sisältöön

Blogi

Ludia mukana kehittämässä junnu-urheilua

Kirjoittajalta Mikko Myllykoski | 20.8.2021

Mennyt vuosi on koronapandemian takia ollut monelle lapselle sekä nuorelle erikoinen ja monelle harrastuksen keskeytyminen on johtanut kokonaan harrastuksesta luopumiseen. Keskeytymisen pääasiallinen syy on ollut erilaiset rajoitteet, joista on onneksi jo pystytty enimmäkseen luopumaan, mutta joiden uhka leijuu edelleen yllämme (syksyllä 2021). Usealle nuorelle syy on voinut olla myös taloudellinen, koska vanhemmilla ei ole ollut…

Lue lisää

Asiakkaamme sanoin – HHI Robotics Oy

Kirjoittajalta Ludia | 26.5.2021

Pyrimme Ludialla aina asiakastyytyväisyyteen – työstämme saatu hyvä palaute on yksi parhaimmista motivaattoreista. Teimme HHI Robotics Oy:lle monipuoliset kotisivut tuotesivuineen, tarkoituksena edistää heidän tunnettuuttaan ja myyntiä Hyundai-teollisuusrobottien maahantuojana. Ari Honkanen HHI Roboticsilta totesi projektista näin: “Yritykseni tarvitsi kotisivut ja kartoitettuani eri vaihtoehtoja päädyin Ludian palveluihin, koska asiakaspalvelu oli nopeaa ja asiantuntevaa. Lähetin tiedustelupyynnön kotisivujen tekemisestä…

Lue lisää

Kotisivujen merkitys yritykselle

Kirjoittajalta Maarit Jokinen | 16.3.2021

Kotisivuja pidetään nykyään itsestään selvyytenä yrityksellä. Mikä onkaan helpompi tapa etsiä yrityksestä tietoa kuin mennä verkkoon ja löytää helposti etsimänsä tiedot haluamastaan tahosta – olipa sitten kyseessä aukioloajat, tarjotut palvelut, hinnat tms. Kotisivuilta etsitään usein myös aikaisempien asiakkaiden kokemuksia yrityksen toiminnasta eli referenssejä. Kotisivut, nettisivut, verkkosivut, www-sivut – tai millä nimellä niitä onkaan tottunut kutsumaan…

Lue lisää

Mitä graafinen suunnittelu on käytännössä?

Kirjoittajalta Sakari Honkanen | 25.2.2021

Termi ”graafinen suunnittelu” on jo itsessään laaja käsite, mutta mitä se merkitsee käytännössä ja mitä esimerkiksi yrittäjän tarvitsee siitä tietää? Graafiseen suunnitteluun kuuluu kaikki ulkoasuun liittyvä visuaalinen suunnittelu ja se auttaa tulkitsemaan laajasti eri viestejä ja informaatiota, joita tuodaan esille eri elementeillä, muodoilla, väreillä ja typografialla eli tekstin ja kirjainten asettelulla. Yrityksen näkökulmasta graafista suunnittelua…

Lue lisää

Onko muka pakko markkinoida?

Kirjoittajalta Milja Salo | 17.11.2020

Minkälainen markkinointi sopii meidän yrityksellemme tai onko meidän edes pakko markkinoida? Markkinoinnin maailma on täynnä outoja sanoja ja termejä, kuten verkkosivustojen kehittäminen, graafinen suunnittelu, digimarkkinointi, markkinoinnin ja myynnin automaatio, viestintä, sisällöntuotanto, sisältömarkkinointi, SEO ja vielä se kaikkein vaikein eli brändi. Mistä PK-puolen yrittäjä tai johtaja voi tietää, mihin näistä kannattaa sijoittaa? Usein kuuleekin lauseen: ”Markkinointia…

Lue lisää

Ludian blogi avattu

Kirjoittajalta Mika Saari | 6.11.2020

Mahtavaa, että päädyit lukemaan blogiamme. Tarkoituksenamme on kirjoittaa täällä markkinoinnista, johtamisesta, yrittäjyydestä, ajankohtaisista btob-asioista, palveluistamme jne. Kaikesta, mitä mieleen juolahtaa ja mitkä mielestämme ovat tärkeitä asioita nykyajan yrityksille, jotka toimivat haastavassa digiympäristössä, mikä muuttuu koko ajan. Juuremme ulottuvat vuoteen 1997, jolloin aloitimme nimellä Suomen Luettelomedia Oy ja julkaisimme valtakunnallisia Rakennustele® ja Teollisuustele® printtiluetteloita. Luettelot saivat…

Lue lisää

Saatamme nauhoittaa Ludialta lähteviä puheluita koulutus- ja laaduntarkkailutarkoituksiin.