FACEBOOK-MAINONTA

Facebook on nykypäivänä yksi sosiaalisen median käytetyimpiä sovelluksia.
Mainosta siis paikassa, jossa ihmiset viettävät aikaa - tehokkaasti ja edullisesti.

Teemme yrityksellesi toimivan Facebook-mainoskampanjan avaimet käteen -periaatteella.
Jos yrityksesi ei vielä ole mukana somessa, voimme luoda Facebookiin yritysprofiilin puolestasi.

Facebook-mainonta
alk. 920 eur (+alv)

Ota yhteyttä, niin katsotaan yrityksellesi sopiva ratkaisu ja laitetaan homma toimimaan!

Tarkka osuma ostavalle kohderyhmälle

Facebook-mainonnan voi jossain määrin rinnastaa perinteiseen paikalliseen lehtimainontaan. Kuvallinen mainos toimii aina paremmin kuin pelkkä teksti. Herätä mielenkiinto esimerkiksi tarjouksilla tai uutuuksilla. Monipuolisten kohdistusvaihtoehtojen avulla voit kohdistaa mainoksesi näkymään vain paikallisesti ja tällä tavoin pärjätä pienemmälläkin mainosbudjetilla tai sitten hankkia asiakkaita ympäri Suomen. Toimiva Facebook-mainoskampanja perustuu siihen kuka ja minkälainen ihminen mainoksen näkee.

Facebookia käyttää aktiivisesti lähes 3 miljoonaa suomalaista ja se toimii nykypäivän puskaradiona - Facebookissa ihmiset keskustelevat aktiivisesti ostamistaan tuotteista ja palveluista. Onhan yrityksesi mukana positiivisissa palautteissa tai herättämässä tunnettuutta?

Herätä asiakkaan mielenkiinto ja luo kysyntää

Koska käyttäjät ovat löytäneet Facebookin, on yritystenkin otettava se huomioon mainosbudjeteissaan. Yritysten kannattaa vaikuttaa kanavissa, joissa asiakkaat ovat varmuudella mukana ja missä heidät on helppo tavoittaa. Hyvä mainos kehottaa asiakkaita toimimaan yrityksen haluamalla tavalla. Kuvallinen mainos toimii aina paremmin kuin pelkkä teksti. Kun keräät Facebookissa oikeanlaista seuraajaa ja kun sivustostasi tykkäävät sellaiset ihmiset, jotka ovat aidosti kiinnostuneita tuotteistasi tai palveluistasi, on myynnin ja markkinoinnin tekeminen heille huomattavasti helpompaa. Ostopäätöksen tekee aina ihminen, oli sitten kyseessä B2C- tai B2B-yritys.

Facebook-mainonnan hyödyt

• Suoraviivaista
• Kohdennettua, asiakkaiden sijainnin ja mieltymysten mukaan
• Helposti mitattavaa – Säännöllinen raportointi
• Herättää ostohalua – Asiakas kuuluu kohderyhmääsi
• Edullinen hintataso

Ja, kun olet hankkinut Facebookissa yrityksellesi seuraajia esim. mainonnan avulla, saat jatkossa halutun viestin perille julkaisun muodossa helposti ja ilmaiseksi.

Referenssit

fb-referenssi-catbiobox
referenssi_salonelaintuhkaus
fb-referenssi-triocon

Uskallamme väittää, että mikäli ei omasta yrityksestä halua kertoa niin ei halua myydäkään. Jos et itse kerro yrityksestäsi, kuka kertoo? Loppujen lopuksi jokainen yrittäjä haluaa myydä, eikö?