Yrityksestä - Digikumppani Ludia

Digikumppani Ludia (Suomen Luettelomedia Oy) on vuonna 1997 perustettu kasvua hakeva mediatalo, joka tarjoaa sähköisen mainonnan palveluja koko maassa. Yritys pysyy ajanhermolla muuttuvassa mediapalvelujen kentässä vankalla hakupalveluasiantuntemuksellaan ja kuuntelemalla asiakkaidensa tarpeita.

Digikumppani Ludia
Suomen Luettelomedia Oy

Leaf Center, Kärsämäentie 35 A-porras,
20360 Turku

Puh. keskus (02) 517 5500

myynti@ludia.fi
www.ludia.fi

Verkkolaskutusosoitteemme:
Suomen Luettelomedia Oy
Y-tunnus 2488174-6
Verkkolasku-osoite 003724881746
Välittäjän tunnus 003708599126
Välittäjä Liaison Technologies

Visiomme

Tavoite on olla nykyaikainen digimediayhtiö, jonka toiminta on asiakaslähtöistä. Tarkoitus on kasvattaa yhtiön toimintaa kokonaisuudessaan sekä tehdä kannattavaa liiketoimintaa, jossa henkilöstö viihtyy ja on onnellinen.

Missiomme

Tulososa: Asiakkaamme voivat keskittyä oman ydinliiketoimintansa tekemiseen olemalla meidän kumppanimme mainonnan & digimainonnan toimissa, kehittämisessä ja ylläpidossa.
Panososa: Autamme yrityksiä myynnin ja mainonnan asioissa sekä niiden kehittämisessä.

 

Arvomme

Luotettavuus
Uskottavuus
Digimainonnan kumppanuus
Innovatiivisuus
Asiakaslähtöisyys

NÄIN TILAUKSENNE LUDIALLA ETENEE

Joustavaa palvelua ja yhteistyötä sinun tyytyväisyytesi takaamiseksi.

1. Yhteydenotto

Myyjä käy puhelimitse tai käynnillä läpi yrityskohtaisen hyödyn ja idean.

2. Kaupan vahvistus

Asiakkaan kanssa sovitaan tuotteista/palveluista,  jotka katsotaan parhaaksi ja toimiviksi. Asiakas saa itselleen tilausvahvistuksen sekä sopimusehdot.

3. Laskutus

Lähetämme laskun, pääsääntöisesti sähköpostilla tai verkkolaskutuksena asiakkaalle. 

4. Tuotantoon työn alle

Tilaus siirtyy tuotannon jonoon. Asiantuntevat sisällöntuottajat alkavat hahmotella tilausta asiakkaan toiveiden ja meidän ammattimaisen kokemuksen mukaisesti. 

5. Oma yhteyshenkilö kontaktoi

Asiakas saa oman yhteyshenkilön, joka tarvittaessa kontaktoi asiakkaan.

6. Vedos asiakkaalle

Asiakas saa tuotteesta riippuen vedoksen nähtäväksi.

7. Asiakkaan kommentit

Asiakkaan mahdolliset kommentit/korjaukset tehdään ja katsotaan yhdessä lopullisen tuotteen toimivuus.

8. Tilaus on valmis

Kun tilaus on saatu onnistuneesti tehtyä, tuote otetaan käyttöön/julkaistaan. Asiakkaalla pysyy sama yhteyshenkilö, joka huolehtii tyytyväisyydestä ja raportoi tuotteiden toimivuudesta.