Hakukoneoptimointi parantaa kotisivujesi laatua ja löydettävyyttä ilman maksullista mainontaa.
Teemme kotisivujesi nykytila-analyysin sekä kuukausittaista optimointityötä avaimet käteen -periaatteella. Optimointiraportti sijoituksineen toimitetaan sinulle kuukausittain.
Ota yhteyttä, niin katsotaan yrityksellesi sopiva ratkaisu.
Kotisivujen nykytila-analyysi & optimointityö (12 kk)
Hinta alk 3380 (+alv)
Työhön osallistuu säännöllisesti ja kattavasti: web -suunnittelija, copywriter, graafikko ja web -kehittäjä (koodari) Saat kattavan optimointiraportin joka kuukausi!
Tehokkain digitaalisen mainonnan muoto?
Kotisivujen optimointi on itse asiassa maksettua mainontaa tehokkaampi tapa hankkia potentiaalista asiakasliikennettä verkkosivuille siksi, että se johtaa huomattavasti useammin kauppaan.
Ammattilaisen tekemä optimointi tuo hyvien hakukonesijoitusten lisäksi paremman asiakaskokemuksen, kun sivuston kokonaisvaltainen laatu paranee. Moni markkinoinnin ammattilainen pitääkin hakukoneoptimointia tehokkaimpana digitaalisen markkinoinnin muotona. Hakusanamainonnan tapaan asiakas ohjataan kotisivuillesi, joka on kaiken mainostamisen kivijalka ja perusta. Ero hakusanamainontaan on se, että itse klikit eli kotisivuliikenne ei enää maksa mitään.
0%
ovat hakijalle paikallisia yrityksiä tai yhtiöitä(SEO Expert Brad)
0%
valitsevat ensimmäisen hakutuloksen paikallisessa haussa (SEO Expert Brad)0%
Ovat vuorovaikutuksessa paikallisen yrityksen kanssa24 tunnin sisällä (Nectafy)
Mitä hakukoneoptimointi on?
Google arvostaa hyviä sisältöjä. Googlen hakurobotti käy nopeasti läpi sivuston teknisen rakenteen, kuten otsikot ja alaotsikot, titlet ja metatiedot, keskittymättä kuitenkaan sivustolla esitettyihin näkemyksiin, kertomuksiin tai kuviin. Jotta hakurobotti saa tarvitsemansa tiedot ja ymmärtää sivuston arvon, täytyy sivusto rakentaa tiettyjen periaatteiden mukaan. Sivun sisäisissä linkityksissä, navigaatiossa ja toiminnallisuuksissa tulee pyrkiä selkeyteen ja yhtenäisyyteen. Sivun sisältö kannattaa järjestää aiheittain ja jokaisella alasivulla on oltava hyvä URL. Sivun titlen, URL:n ja pääotsikon tulee sisältää tärkein/tärkeimmät avainsanasi tai fraasisi. Sivulta ulospäin lähtevät linkit ja sivun sisälle osoittavat linkit antavat sivustolle myös lisävoimaa. Edellä mainittujen asioiden lisäksi hakukoneoptimointiin kuuluu monta pientä asiaa, jotka tulee ottaa huomioon parhaan lopputuloksen saamiseksi.
Hakukoneoptimointi on pitkäjänteistä ja haasteellista työtä. Oman lisähaasteensa optimointiin tuo se, että hakukoneiden maailma on arvaamaton ja jatkuvasti muuttuva ympäristö, jossa pitää olla koko ajan valppaana. Nykypäivänä Google esimerkiksi arvostaa sivustoilla yhä enemmän liikkuvaa kuvaa, kuten erilaisia mainos- ja yritysvideoita.
Meiltä nykytila-analyysi ja kotisivujen optimointi
Hyvän käsityksen www-sivujesi nykytilasta saat teettämällä nykytila-analyysin, joka tarjoaa selkeän kuvan siitä, miten kotisivusi optimoituvat eri hakukoneissa.
Voit jättää optimointityön meidän huoleksemme, jolloin tarjoamme käyttöösi ammattilaisen, joka kehittää sivustoasi kuukausittain. Tämä ammattilainen keskittyy yritykseesi ja asioit vain yhden yhteyshenkilön kanssa. Ei kannata laittaa montaa lusikkaa yhteen soppaan. Saat ammattitaitoista palvelua ja selkokielistä, säännöllistä raportointia. Me huolehdimme sivustosi sisällön laadukkaaksi ja myyväksi. Ja luonnollisesti pidämme sen sellaisena.
VALITSE MEIDÄT KUMPPANIKSESI
ja tehdään sivuistasi näkyvät hakukoneoptimoinnin avulla!
Digikumppani Ludia
Radiomiehenkatu 3, 20320 Turku
Keskus puh. 02 517 5500
ludia@ludia.fi
Y-tunnus: 2488174-6
Saatamme nauhoittaa Ludialta lähteviä puheluita koulutus- ja laaduntarkkailutarkoituksiin.